Advance FAQs

Ask a Question

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen (telefoonnummer, e-mailadres, thuisadres, enz.)?

De site voldoet aan de Belgische wet van 8 december 1992 betreffende de verwerking van persoonsgegevens voor alle gegevensverwerking en -verzameling in België.

Volgens deze wet heeft elke gebruiker het recht om zijn of haar gegevens te raadplegen, te verwijderen, te wijzigen of te corrigeren. Dit kan door een e-mail te sturen naar [email protected].

De informatie die bij de bestelling wordt verzameld, heeft als enig doel uw online winkelen te vergemakkelijken. De bestelling en de verzonden ontvangstbevestiging worden gearchiveerd voor een periode van vijf jaar vanaf de levering van de producten. Om ons vertrouwen en onze goede trouw te bewijzen, worden uw gegevens echter niet aan derden ter beschikking gesteld. Art'emi verbindt zich ertoe om alle informatie waarover het beschikt strikt vertrouwelijk te behandelen. Voor meer informatie kunt u terecht op de pagina privacy & beveiliging van uw persoonlijke gegevens op onze website.

Reply

 

Hoe wordt de persoonlijke informatie die ik op de website heb verstrekt, gebruikt?

Om onze topgeheime missies uit te voeren en onze belangen te behartigen, gebruiken we uw persoonlijke gegevens om verschillende redenen: 

- Om je te sturen wat je hebt besteld (dat is best handig, nietwaar?).

- Om u in te schrijven voor onze verschillende diensten en/of onze wedstrijden

- Als we met u willen communiceren over uw bestelling of andere zaken, neem dan contact met ons op via

- Om te reageren op eventuele opmerkingen en/of klachten die u heeft 

- Met uw gegevens kunnen we onze producten, content, diensten en websites monitoren, verbeteren en beschermen, zowel online als offline (slimme lynx).

- Het voorkomen, onderzoeken en rapporteren van fraude, verkeerde voorstelling van zaken, veiligheidsincidenten of misdrijven, in overeenstemming met de geldende wetgeving.

- Wij gebruiken de informatie die u ons verstrekt in verband met juridische claims, naleving, regelgeving en onderzoek, indien nodig (met inbegrip van openbaarmaking van dergelijke informatie in verband met juridische procedures of rechtszaken).

 

Maar wanneer u ons uw toestemming geeft, gebruiken we uw persoonlijke gegevens om u nieuwsbrieven en ander promotiemateriaal toe te sturen. We gebruiken dit om cookies te plaatsen en gebruiken soortgelijke traceertechnologieën (zoals beschreven in de sectie "Cookies") om de inhoud en de reclame voor u te personaliseren. En tot slot, om u uit te nodigen om deel te nemen aan marktonderzoek (waar toestemming nodig is). Voor meer informatie kunt u terecht op de volgende pagina: Vertrouwelijkheid & Beveiliging van uw persoonlijke gegevens.

Reply

 

Ik kan niet inloggen op mijn account, hoe kan ik dat doen?

Als het een vergeten wachtwoord is: 

Wanneer u zich identificeert, klikt u op "wachtwoord vergeten", vult u uw e-mailadres in en u ontvangt binnen enkele minuten een e-mail om een nieuw wachtwoord te activeren.

Als dit een ander technisch probleem is: 

Pagina vernieuwen 

Kijk naar uw internetverbinding

Wacht even.  

Werkt het nog steeds niet? Neem contact met ons op via het volgende adres: [email protected]

Like Loading... 0 people like this.

Rating based on 1 votes:

star
star
star
star
star

Reply

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is dat normaal?

Dan nee, dat is het niet! Als dat zo is, vergeet dan niet uw spam te controleren voor het geval dat deze een kleine omweg wil maken. We sturen je altijd een bevestigingsmail, omdat we je leuk vinden. 

In geval van nood, neem contact op met [email protected], onze kleine muizen zijn er om u te helpen.

Reply

 

Hoe schrijf ik me in voor de art'emi nieuwsbrief?

Voer uw e-mailadres in het veld onderaan de art'emi! homepage in. U wordt dan regelmatig op de hoogte gehouden van ons nieuws en kunt profiteren van gepersonaliseerde aanbiedingen.

Like Loading... 1 people like this.

Rating based on 1 votes:

star
star
star
star
star

Reply

 

Kan ik een hanger / ketting individueel kopen?

Het is mogelijk om zilveren kettingen en medaillons te kopen als aanvulling op uw juwelen. 

Ontdek in de categorieën vrouwen, mannen en kinderen, onze categorieën hangers, kettingen 

Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie.

Reply

 

Vanaf welke leeftijd kun je art'emi-juwelen dragen?

Wat betreft de voorzorgsmaatregelen die moeten worden genomen met betrekking tot kinderen, ongeacht de art'emi-juwelen of -accessoires, is het niet geschikt voor kinderen jonger dan 36 maanden, d.w.z. 3 jaar. Juwelen voor doopfeesten, verjaardagen, enz... moeten het voorwerp zijn van bijzondere waakzaamheid van de ouders. Art'emi is vrijgesteld van alle verantwoordelijkheid in geval van een ongeval dat verband houdt met een van zijn juwelen of accessoires.

Reply

 

Zijn art'emi juwelen waterdicht?

art'emi juwelen zijn gemaakt van hoogwaardige en resistente materialen. Sommige (zoals armbanden met verstelbare koorden) zijn gemaakt om waterdicht te zijn. Echter, tegen de tijd en de slijtage en door het "wassen" kan art'emi niets garanderen. Het merk raadt u niet aan om met uw sieraden te baden als u ze zo lang mogelijk in goede conditie wilt houden.

Art'emi vestigt vooral de aandacht op zeewater en zand. Ze gaan niet goed samen met onze creaties en we raden het dragen ervan op het strand niet aan. Inderdaad, zout water en zandkorrels kunnen uw sieraden beschadigen of zelfs krassen.

Reply

 

Het product dat ik graag wil hebben is niet op voorraad, hoe kan ik dat doen?

Art'emi is een ambachtelijke juwelierswinkel en het is dus mogelijk dat sommige producten, die het slachtoffer zijn van hun succes, niet op voorraad zijn. Om te weten te komen of het om een tijdelijke of permanente voorraad gaat, kunt u ons een korte e-mail sturen met het betreffende product, zodat we zo goed mogelijk aan uw verwachtingen kunnen voldoen: [email protected]

Reply

 

Wat zijn de materialen die gebruikt worden om uw juwelen te maken?

Onze sieraden zijn gemaakt van hoogwaardige, resistente materialen. De belangrijkste gebruikte zijn massief zilver, verguld en vermeil. Om meer te weten te komen over alle gebruikte materialen (herkomst, kenmerken...), gaat u naar onze materiaalgids

Reply

 

Hoe zorg ik voor mijn art'emi-juwelen?

art'emi juwelen zijn gemaakt van verschillende materialen en zien er niet allemaal hetzelfde uit. Om dit te verduidelijken heeft de Brusselse juwelierswinkel voor elk materiaal een kleine verzorgingsgids ter beschikking gesteld.

Like Loading... 0 people like this.

Rating based on 1 votes:

star
star
star
star
star

Reply

 

Mijn art'emi-juwelen zijn beschadigd, kan ik ze laten repareren?

Als uw art'emi product beschadigd is, kunt u het naar ons terugsturen voor reparatie. De verzendkosten voor het terugsturen zijn echter voor uw rekening. Voordat u ons uw product toestuurt, verzoeken wij u ons per e-mail ([email protected]) op de hoogte te stellen, zodat wij u het bedrag van de reparaties kunnen meedelen. 

Indien uw juwelen echter nog steeds onder de garantie vallen en het gaat om een defect van onze kant, gevalideerd door onze experts, laat het ons dan weten via hetzelfde e-mailadres of rechtstreeks op onze website. Wij bieden u een complete en gratis reparatieservice aan. 

Reply

 

Hoe lang duurt de garantie en werkt deze ook in het buitenland?

Elk art'emi-juweel wordt gedekt door een garantie van één jaar na ontvangst van het aankoopbewijs. Deze garantie geldt voor al onze producten wereldwijd, ongeacht waar u ze heeft gekocht. Bovendien, in het geval van een ongewoon defect of probleem, laat het ons weten via e-mail: [email protected] om het samen te bespreken en te zien hoe verder te gaan.

Reply

 

Ik wil graag een nieuw koord/stof bestellen om mijn armband te personaliseren, kan dat?

Precies! Stuur ons een mailtje naar [email protected], waarin u aangeeft welk model het is en welk element u wilt wijzigen/aanpassen. Art'emi zal u dan informeren over de prijs die verbonden is aan deze wijziging en de te volgen procedure.

Reply

 

Mijn gepersonaliseerde gravure is te lang, hoe kan ik dat doen? Is er een maximum aantal karakters?

art'emi's op maat gemaakte graveerbare juwelen kunnen tussen 10 en 35 karakters bevatten, afhankelijk van het gekozen model. De Brusselse juwelier herinnert u eraan dat u niet alleen een boodschap, maar ook een tekening of een logo kunt laten graveren wanneer het u uitkomt.

Reply

 

Welke maat moet ik kiezen voor mijn art'emi-juwelen?

Je hebt een klein geheugenverlies en je kent je vingertruc niet meer? Geen paniek, Art'emi komt je redden. Deze stelt u een kleine maattabel ter beschikking (alleen voor u) om uw ringmaat te kennen. Het is geldig voor mevrouw, maar ook voor meneer! Het is hier.

Reply

 

Wat ga je weer in elkaar zetten, maar diepdruk?

Voor de nieuwsgierigen die willen weten hoe het juweel er uiteindelijk uit zal zien, kan niets eenvoudiger zijn. Onze gravures zijn in overeenstemming met de afbeeldingen op onze website. Als u ervoor kiest om een tekst op uw medaille te graveren (met of zonder pictogrammen), krijgt u een voorvertoning van uw tekst in de geselecteerde typografie.

Voor tekeningen of gravures verschijnt geen voorvertoning. De weergave zal vergelijkbaar zijn met de beelden op het productblad. 

Reply

 

Is het mogelijk om een gekleurde gravure te laten maken?

Met het risico dat sommigen teleurgesteld worden, zijn onze gravures niet gekleurd. Onze medailles worden met de punt van een diamant of met een laser direct in het materiaal gegraveerd. Hier kan geen kleur worden gebruikt. 

Reply

 

Ik ben vergeten het vakje in te vullen dat gewijd is aan de personalisatie van mijn juwelen, wat moet ik doen?

Je hebt net een art'emi-juweel besteld, maar ga in de lucht die je bent, je bent vergeten je gravure te vermelden! Het is een hoop onzin... Maar het maakt niet uit. Stuur ons een e-mail op [email protected], met uw bericht(en), logo('s) of tekening(en), met vermelding van de juiste plaats waar het gegraveerd moet worden, en het te gebruiken lettertype.

Reply

 

Wat zijn de verschillende betaalmethoden die beschikbaar zijn?

U heeft verschillende mogelijke oplossingen:

  • Online→ via HIPAY (creditcard) of via PAYPAL of via STRIPE
  • Ofwel via een eenvoudige overschrijving ( IBAN-code : BE95 7330 2582 42 58 BIC-code : KREDBEBB )

Ga voor meer informatie naar de volgende pagina.

Reply

 

Is mijn betaling op de site veilig?

Bij art'emi besteden we bijzondere aandacht aan de veiligheid van uw transacties. Daarom zijn onze met liefde en tederheid geselecteerde betaalmethoden ALLES veilig. En maak je geen zorgen, de site slaat je creditcardnummer niet op.

De kaarten die door de site worden geaccepteerd zijn de volgende: Visa, Master Card/Eurocard en American Express. 

Reply

 

Zijn er promotiecodes geldig op de site? Zo ja, waar kun je ze dan vinden en waar kun je ze invullen?

Als het goed nieuws is, dan gaan we door! Zo nu en dan worden er in de wildernis wel eens reclamecodes gedropt. Om ze te spotten en vast te leggen, let u op onze publicaties op sociale netwerken (Facebook - Instagram) maar ook op onze nieuwsbrief

Reply

 

Zijn de belastingen inbegrepen in de uiteindelijke prijs of moet ik extra betalen voor de geafficheerde prijs?

Dus goed nieuws voor u, tenzij anders vermeld, de prijzen op onze art'emi website zijn inclusief Belgische BTW. Dit is 21%. Dus, quick recap' om te zien of je het goed begrepen hebt: de prijs die je op je scherm ziet is inderdaad de juiste - de BTW is al bij de prijs inbegrepen. 

Reply

 

Is het mogelijk om 3 keer gratis te betalen?

Het is mogelijk om in termijnen te betalen, dankzij het ALMA-platform. Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien u meer informatie wenst. 

Reply

 

Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden. Hoe neem ik contact op met art'emi's after-sales service?

Heeft u een andere vraag en wenst u contact op te nemen met het merk of de dienst na verkoop? Aarzel niet om ons een e-mail te sturen naar het volgende adres: [email protected] of om ons telefonisch te contacteren op + 32 496 710 840 (9:30 tot 17:00 uur). We zullen u zo snel mogelijk antwoorden!

Like Loading... 1 people like this.

Rating based on 1 votes:

star
star
star
star
star

Reply

 

Je bent een inspirerende blogger, youtubeur, instagrammer... en je wilt met ons samenwerken?

U bent een professional en wilt met ons samenwerken? Geen probleem, neem contact op met art'emi op het volgende adres zodat we kunnen ruilen: [email protected]

Reply

 

Is het mogelijk om een Art'emi cadeaubon te hebben?

Deze dienst is nog niet beschikbaar op onze site, maar we zijn er wel mee bezig. Het komt eraan! Om als eerste te weten wat er aan de hand is, aarzel dan niet om je in te schrijven op onze nieuwsbrief en volg ons op de sociale netwerken! Er staan u veel verrassingen te wachten!

Like Loading... 2 people like this.

Rating based on 1 votes:

star
star
star
star
star

Reply

 

Is het mogelijk om een cadeaupapiertje in te pakken?

Alle art'émi creaties zijn zorgvuldig verpakt in aangepaste dozen. In elke doos vindt u het juweel dat harmonieus wordt gepresenteerd, evenals het certificaat van echtheid en de garantie ervan. U kunt het juweel dus perfect aanbieden in zijn originele art'emi-doos. Je zult de mensen gelukkig maken!

Reply

 

Is het mogelijk om een kaartje met een gepersonaliseerde boodschap in het cadeaupakket te stoppen?

Precies! Om uw geschenk te personaliseren en deze intentie nog mooier en delicater te maken, biedt art'emi u een personaliseringsdienst aan. Noteer uw bericht in de rubriek "commentaar" bij aankoop. Het wordt dan met de hand geschreven op een klein kaartje, dat in de doos van het juweel wordt geplaatst.

Reply

 

Waar kan ik mijn bestelling laten versturen?

Onze producten kunnen overal in de intergalactische wereld gratis worden geleverd! Ze worden geleverd door BPOST Belgium, die u een traceerbaarheidssysteem voor uw zending biedt. 

Reply

 

Ik wil mijn bestelling naar een ander adres sturen, kan dat?

Ja, natuurlijk. U kunt uw sieraden naar een ander adres laten sturen dan het factuuradres. Geef dit aan bij het plaatsen van uw bestelling in het tabblad "Adres". Het is erg praktisch voor een verrassingscadeau bijvoorbeeld! 

Reply

 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

In België :

Zodra uw bestelling is geplaatst, wordt deze 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden. Geleverd binnen 2-3 werkdagen.

In Europa:

Bestellingen worden 1-2 werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden. Meestal binnen 5-7 werkdagen geleverd. 

Buiten de Europese Unie:

Bestellingen worden 1-2 werkdagen na ontvangst van de betaling verzonden. Meestal binnen 7-10 werkdagen geleverd. Bestellingen die buiten de Europese Unie worden verzonden, kunnen worden onderworpen aan belastingen, rechten, douanerechten en extra kosten die door het koeriersbedrijf op de plaats van bestemming worden geheven. De betaling moet door de ontvanger worden uitgevoerd en wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele kosten na verzending van het pakket vanuit ons juwelenatelier in Brussel.

Er is ook een "volgende dag"-leveringsoptie beschikbaar op de offerte, waar ter wereld u ook geleverd wilt worden. Eenmaal verzonden krijgt u een traceercode om uw bestelling te kunnen volgen. Een handtekening is vereist bij de levering, dus zorg ervoor dat je er die dag bij bent!

Voor meer informatie over dit onderwerp verwijzen wij u naar deze pagina.

Reply

 

Ik moet mijn sieraden op een bepaalde datum hebben, hoe doe ik dat?

Al onze creaties worden 1 tot 2 dagen na ontvangst van de betaling verzonden. Daarnaast is er een "volgende dag"-leveringsoptie beschikbaar op de offerte als u snel geleverd wilt worden. U kunt dan uw pakket volgen (zie onderstaande vraag). 

Reply

 

Is het mogelijk om mijn coli direct te volgen?

Natuurlijk! Op het moment van verzending wordt de referentie van uw pakket aan u gecommuniceerd. Hiermee kunt u uw pakket online volgen op de website van BPOST.

Reply

 

Lever je op zaterdag?

Het is mogelijk om uw bestelling op een zaterdag te laten bezorgen, kies deze optie in de leveringsinformatie tijdens het aankoopproces. Immers, als het levens kan redden...

Reply

 

Kan ik alle art'emi-artikelen gratis laten bezorgen?

Voor alle art'emi juwelen en creaties geldt het volgende beleid: ze zijn allemaal gratis en internationaal te leveren.

Reply

 

Wat zijn de mogelijke leveringswijzen?

Nu je het juweel in je hoofd hebt, hoef je alleen nog maar te weten hoe het in je kleine handen komt. Er zijn verschillende processen. Art'emi biedt u twee oplossingen met betrekking tot de levering: 

  • Laat uw pakje afleveren op het leveringsadres dat u tijdens het aankoopproces aan Bpost moet aangeven.
  • Kom uw sieraden alleen op afspraak ophalen bij het hoofdkantoor van het bedrijf ([email protected]): 

art'emi sprl

367 Louizalaan

1050 Brussel 

België

Reply

 

Is de op de website getoonde prijs inclusief levering?

De levering van art'emi producten is wereldwijd volledig gratis. Daarom zijn er geen extra kosten voor u om te maken wanneer u betaalt. De getoonde prijs is de prijs die u moet betalen, geen extra kosten!

Reply

 

Is er een wachttijd na de aankoop van een sieraad?

In overeenstemming met de Belgische wetgeving heeft elke in België gevestigde koper het recht om de art'emi-website mee te delen dat hij afziet van zijn aankoop binnen zeven werkdagen vanaf de dag die volgt op de dag van de levering. De betrokken koper dient een kopie van zijn bestelling of factuur bij het pakket te voegen. De site zal de prijs van het product binnen 30 dagen terugbetalen.

Deze bepaling is van toepassing op elke koper die in het land waar hij woont dezelfde bescherming geniet.

Houd er rekening mee dat producten met een speciale aanbieding niet worden teruggenomen of geruild.

Reply

 

Is het mogelijk om een gepersonaliseerd sieraad te retourneren?

De producten die op uw verzoek het voorwerp zijn geweest van een gepersonaliseerde of specifieke inscriptie (met name waarvan de zetting zou zijn gegraveerd of waarvan de diamant(en) het voorwerp zou(den) zijn geweest van een laser- of andere inscriptie, met uitzondering van het certificaatnummer), zullen niet kunnen worden terugbetaald of geruild zodra de betaling is verricht. 

Aarzel niet om ons op voorhand vragen te stellen om dit soort schadelijke situaties te vermijden ([email protected])

Reply

 

Hoe retourneer ik een product dat ik op jullie website heb gekocht?

Retourzendingen worden alleen geaccepteerd en geven alleen aanleiding tot restitutie of omruiling als onze specialisten bevestigen dat het product overeenkomt met het product dat is verzonden, zonder schade, wijziging of interventie van welke aard dan ook.

Het product moet worden geretourneerd in de originele verpakking, volledig (origineel certificaat, verpakking, doos, instructies...), in perfecte staat en vergezeld van een kopie van de originele aankoopfactuur. Houd er rekening mee dat producten met een speciale aanbieding niet worden teruggenomen of geruild.

Indien een koper gebruik maakt van het in het artikel genoemde recht, en dat dit laatste de hierboven genoemde voorwaarden omvat, zijn de kosten van terugzending aan de afzender voor onze rekening. De retourzending is voor risico en gevaar van de koper en het product mag niet door de koper zijn gebruikt.

Hier is het adres dat gewijd is aan retourzendingen:

art'emi sprl

367 Louizalaan

1050 Brussel 

België

Reply

 

Hoe ruil ik een product dat ik op jullie website heb gekocht?

In het geval van een ruil, als de nieuwe bestelling voor een groter bedrag is dan de bestelling die aanleiding geeft tot de ruil, moet de gebruiker bij de ruilaanvraag de betaling van het saldo voegen. Omgekeerd, indien het bedrag van de ruil minder is dan het bedrag van de bestelling, ontvangt de gebruiker, onder dezelfde voorwaarden als hierboven vermeld, een terugbetaling van het te veel betaalde. Houd er rekening mee dat producten met een speciale aanbieding niet worden teruggenomen of geruild.

Reply