Onze waarden

Het art'emi merk is gebaseerd op 3 kernwaarden, wat het een punt van respect maakt. Om de geschiedenis en haar inspiraties beter te begrijpen, nodigen we u uit om ze te ontdekken en u erin onder te dompelen:


Tijdloos:

Tijdloosheid staat centraal in de sieraden vanart'emi. Ze maakt er een ereteken van dat al haar creaties zo getrouw mogelijk de persoonlijkheden weerspiegelen van degenen die ze dragen. art'emi is een merk dat dicht bij haar klanten staat. Het maakt dus geen onderscheid tussen degenen die kleinere sieraden kopen die betaalbaarder zijn en degenen die in grotere stukken zullen investeren. Elke aanwinst moet een uniek moment van plezier en geluk in zijn ogen zijn. Bovenal wil ze iedereen laten dromen en bevredigen door handgemaakte sieraden aan te bieden die standhouden, van generatie op generatie worden doorgegeven, maar vooral op jou lijken en je je hele leven begeleiden. Deze Belgische sieraden zijn vooral een tijdloos merk dat betekenis en emotie geeft aan uw sieraden. Naast dat het een eenvoudig sieradenmerk is, is het jouw merk, een merk dat op jou lijkt.

Authentiek:

art'emi's creaties maken allemaal gebruik van voorouderlijke knowhow van hoge kwaliteit. De gebruikte materialen zijn uitzonderlijke materialen, gekozen en met zorg gebruikt, met respect voor de tradities van sieraden. Het maken van alle sieraden van het merk getuigt van een onmiskenbare techniek en nauwgezetheid. Als u meer wilt weten over de materialen die in zijn creaties worden gebruikt, bezoek dan deze pagina gewijd aan materialen.

Ethiek:

Tot slot is art'emiook en vooral een ethisch merk. Alle gebruikte materialen komen uit Europa. Dit komt voort uit de wens naar hogere kwaliteit, betere traceerbaarheid en minder transportgerelateerde vervuiling (red de planeet en loop met ons mee). De levering van grondstoffen in Europa zorgt er ook voor dat de arbeidsomstandigheden gezonder zijn voor werknemers en dat kinderarbeid verboden is. art'emi is een betrokken bedrijf dat wil werken aan een betere en gezondere wereld.