Leveringen - Retourzendingen
Alles wat u moet weten over levering
Om te beginnen, voor alle leveringen van haar sieraden, art'emi boek GRATIS wereldwijd door BPOST Belgium, die u voorziet van een systeem van traceerbaarheid van uw zending. Op het moment van verzending zal BPOST u voorzien van de referentie van uw pakket. Hiermee u uw pakket online volgen op de BPOST-website https://track.bpost.be/btr/web/#/home. Daarnaast is het mogelijk om uw zaterdagen te laten bezorgen. Meld het gewoon op de BPOST citaat. Tot slot, houd er rekening mee dat een handtekening nodig is tijdens de levering.
Hieronder vindt u informatie over uw ontvangende land:
In België
- GRATIS levering
- Bestellingen verzonden 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van de betaling
- Bestellingen meestal geleverd in 2-3 werkdagen
- Leveringsoptie op de volgende dag beschikbaar op de BPOST-offerte
In Europa
- GRATIS levering
- Bestellingen verzonden 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van de betaling
- Bestellingen meestal geleverd tussen 5-7 werkdagen
- Leveringsoptie op de volgende dag beschikbaar op BPOST-offerte
Buiten de Europese Unie
- GRATIS levering
- Bestellingen verzonden 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van de betaling
- Bestellingen meestal geleverd tussen 7-10 werkdagen
- Leveringsoptie op de volgende dag beschikbaar op BPOST-offerte
- Bestellingen die buiten de EU worden verzonden, kunnen onderworpen zijn aan belastingen, rechten, douanekosten en toeslagen. De betaling moet op kosten van de ontvanger zijn.
Deze termijnen zijn alleen voor informatieve doeleinden. Art'emi Fine Jawelry sprl wijst elke verantwoordelijkheid af voor eventuele vertraging, verlies van bestelde producten of stakingen als gevolg van post- of vervoersdiensten. In deze gevallen zal de gebruiker de stappen rechtstreeks naar de postdienst of de vervoerder moeten nemen.
Wat te doen bij beschadigde pakketten of defecte bestellingen?
Als het pakket beschadigd aankomt
Als u onmiddellijk een transportgerelateerde afwijking opmerkt, laat deze dan onmiddellijk op het transportdocument, of hooguit binnen 3 dagen (inclusief feestdagen) van levering (stempel van het postkantoor authentiek). Stuur een kopie van de verklaring naar art'emi sprl door aanbevolen brief met bevestiging, en per e-mail op "info@artemi.be" binnen hetzelfde tijdsbestek.
Als de opdracht niet voldoet of een afwijking heeft
Eventuele problemen met geleverde artikelen (beschadigde artikelen, ontbrekende artikelen, kapotte artikelen, defecte artikelen...) moeten binnen 3 dagen (inclusief feestdagen) van levering worden gemeld (stempel van de geldige post). We accepteren geen claims na deze periode. Stuur het artikel terug en druk op eventuele bedenkingen of klachten met betrekking tot niet-naleving of niet-naleving van het item per e-mail naar "info@artemi.be" en per brief met bevestiging aan:
Art'emi sprl
Louise Avenue 367
1050 Brussel
België
Retourbeleid
Wachttijden
Elke koper die in België of de Europese Unie woont, heeft het recht om zijn aankoop binnen 14 werkdagen na de levering van de bestelling op te geven. De koper heeft dus 14 dagen de tijd om het product terug te sturen, om te ruilen of zonder boete te vergoeden,met uitzondering van de retourkosten. De betrokken koper moet een kopie van zijn bestelling of factuur aan het pakket toeren. Ten slotte zal de terugbetaling binnen 30 dagen worden gedaan. Dit recht van intrekking is echter niet van toepassing op de verkoop van aangepaste en gegraveerde producten.
Hoe kan ik een art'emi creatie retourneren of ruilen?
Aangepaste creaties: elk aangepast artikel op uw verzoek (mount, gegraveerde diamant, enz.) kan niet meer worden terugbetaald of geruild zodra de betaling is gedaan.
Creaties onder promotionele aanbiedingen: Producten in speciale aanbiedingen worden ook niet opgehaald of uitgewisseld. Om teleurstelling en ontevredenheid te voorkomen, neem dan contact op met onze klantenservice (iknfo@artemi.be).
We accepteren alleen retourzendingen, uitwisselingen en terugbetalingen op voorwaarde dat onze specialisten verklaren dat het product in overeenstemming is met het verzonden product. Deze laatste mogen geen schade, wijziging en interventie lijden.
De koper moet het product in zijn originele rekeningverpakking (origineel certificaat, verpakking, koffer, kennisgeving...), in perfecte staat en vergezeld van een kopie van de originele aankoopfactuur retourneren.
Bovendien, als een koper oefent het recht uit het artikel, en het item bevat alle bovenstaande voorwaarden, zal de terugkeer vergoeding worden gedragen door ons. De overname vindt echter op eigen risico plaats van de koper en het product mag niet door de koper zijn gebruikt.
Hier is het adres gewijd aan retourzendingen:
art'emi sprl
Louise Avenue 367
1050 Brussel
België
Hoe gaat het met de uitwisseling van art'emi producten?
In de eerste plaats, in het geval van een uitwisseling, uw vorige bestelling aan ons terug te geven volgens de bovenstaande instructies. Aan de andere kant, als de nieuwe bestelling duurder is dan de bestelling die u wilt omruilen, moet de koper de betaling van de rest aan het omruilverzoek koppelen. Omgekeerd, als het bedrag van de uitwisseling lager is dan het bedrag van de oorspronkelijke bestelling, zal de koper een terugbetaling van de overbetaling ontvangen.